Thursday, January 21, 2010

tiba-tiba~

TIBA-TIBA AKU RASE CM NK MENAMBAH 1 LAGI ENTRY..
AKU NK BERBICARA TENTANG HATI, MUNGKIN JUGA TENTANG CINTA, DAN BELUM TENTU TENTANG DIA..haha..just kidding~
actually, aku xpasti ape sebenarnyer tujuan blog nie di adakan, di wujudkan, dihasilkan, di ape2kan..sama ade sebagai tempat untuk meluahkan atau hanya page persinggahan di kala aku bosan..huhu..
kadang2 aku terfikir, ape faedahnye aku buat sume nie..cm xde benefit jer..huhu..tp, itulah kehidupan. manusia nie sangat teruja dengan sesuatu yang agak melalaikan seperti yang sedang aku lakukan sekarang nie..:)
tp..aku juga percaya..setiap y dilakukan ade pro n contranye..rite?? yez..(aku ty, aku jwb..haha)
SO, RUPA2NYE..AKU CUME XPASTI TINDAKAN AKU..BUKAN BERBICARA TENTANG HATI, TENTANG CINTA JUGA BUKAN DIRINYA..HUHU
kesimpulannya..buatlah sesuatu yang lebih berfaedah..dan jgnla menaip y nth ape2 di blogmu ini wahai cik maisarah..hehe~lalalala
now, i want 2 sleep~nunite..

No comments: