Friday, January 22, 2010

Aku PERcaya SETIAP MAnusia TELAH DItetapKAn jodohNYa~

"cuma nak bgthu, raya cina ni insyaallah aku akan bertunang"

(mesej di kala senja dr seseorang yang satu ketika dulu terlalu istimewa buatku, sebenarnyer..sehingga kini, aku ragu2 isi hatiku..)
minta maaf andai entry ini akan melukakan hati sesetengah inividu..yea, aku tau..xpatut untuk aku mengecewakan die..xpatut untuk aku luahkan segalanya di sini..tp, inilah masalahku..terlalu berterus terang dan x pandai menyembunyikan apa yang aku rasa..
saat ini, aku xtau ape y aku rase..serius..perasaanku yang sememangnya sukar untuk terkesan, sedikit sebanyak memberi effect dlm diriku..
ARGGHHHH!!!APE YANG AKU RASE SEBENARNYER!!!
seyes..tiba-tiba aku teringat kisah ketika aku bersama si dia..bahagia..seronok..sedih..gembira..arghhhh!! buat ape untuk aku kenang semua itu..die bukan milik aku lagi.bukan!!(terimalah kenyataan ini wahai maisarah..tenangkan hati kau!!)
subhanaAllah..inikah yang biasa dilalui oleh mereka yang pernah melalui saat2 seperti ini..Tuhanku..aku xde kekuatan untuk lalui semua ini..namun, aku percaya..
~SETIAP MAnusia TELAH DItetapKAn jodohNYa~
aku redha Ya Allah..die bukan milikku..dan die mungkin juga bukan jodohku untuk selamanya..
untuk si dia : TAHNIAH!!..HARAPANKU AGAR DIRIMU BAHAGIA DAN SEMOGA KETENANGAN MENGEKORIMU HINGGA KE AKHIR HAYAT..
untuk yang pasti sedikit kecewa, terasa n merasa : maafkan aku..kerna ini permintaan terakhir aku buat dirinya..aku tahu..kau sungguh memahamiku..terima kasih..

2 comments:

Anonymous said...

emm...
moga dipermudahkan sgalanyer...
akak harap ko akan bhagia...
walau siapa pn jodoh ko nnti, smua tu da tertulis...

kuatkan hati ko mai..

Husna Adilah said...

kuatkan hati mu maisarah :)