Thursday, January 21, 2010

HATI YANG SENANG~lalalalala~

sekarang jarum jam menunjukkan pukul 4:18 am..

aku?? seperti dahulu jua..
hehe..time2 nie amat bermakna untuk aku tidak melelapkan mata..
walaupun seperti hari2 biasa..padat dengan kelas dan assigment yang berlambak..namun..hari ni jua membuatkan hatiku manyak senang woo..hehe (aku tergelak sendiri..bile mengingati perkara td..)
emm..jujurnya..aku percaya dengan "usaha keras pastinya membuahkan hasil yang menyenangkan"

jam 8 : 10 pm

aku : lin, awat kite jer cam beriyer..org len cm selamba jer..huhu
lin : entah..aku pun xtau knp ngn kite nie..haha..(lebih kurg r ayt die..aku pun lupe2 ingt..haha)
en. loga : ok, we can start now?? semua dah bersedia?? sape nk mule dulu?
aku dan lin tersenyum..berdegup kencang..tp, x berani nk start pun..haha..
so, after pair antara megat n hery..tibalah giliran kami..hehe..

aku?? haha..nervous..
lin?? same jer..huhu
dan alhamdulillah..akhirnya kami mendapat pujian di akhir microteaching td..syukur..:)
seriusly, aku seronok sgt hari nie..kalu bg stgh org..perkara tu biase, lagi2 just set induction je kot..huhu..tp, sebenarnyer..aku berpuas hati dgn hasil kerja aku..n dapat kulihat dr riak wajah lin jua..huhu..terima kasih lin..aku selesa bekerja dengan ko!! TQ pren~
1 lg perkara y membuatkan aku still tersenyum hingga la nie..bile, kami bertiga (aku, lin & aida) berjaya menyiapkan scenario n lesson plan kitowg py subjek TEKNOPEN..yuhuuu..rase puas..kerana sumenyer menyenangkan..alhamdulillah..walaupun, lin dah wat muke tempe die..n aida duk kehulu ke hilir lepas siapkan part die..tp..mereka sume membantu..ye!kami membantu antara satu sama lain..dan aku harap semua nie kekal untuk selamanya..amin~
dan sebenarnyer..aku pelik ngn diri aku skrg nie..seyes!! aku agak gembira ngn diri sendiri..tp, biarlah hnya aku yang tahu(xperlu kot nk taip kt cini..:)..)
pape pun..aku hanya berserah kepada-NYA..kerana DIA yang lebih mengetahui..dan aku hanya berserah kepada yang ESA..
lastly, aku bersyukur dengan kehidupan yang aku lalui hingga ke hari ini..alhamdulillah..

No comments: