Thursday, January 7, 2010

kerajinan

KERAJINAN~
Sem nie, aku ade amik subjek "Kaedah Mengajar Pendidikan Moral" seyes..seronok masuk kelas nie..belajar ngn EN. LOGANATHAN~ lecturer aku nie..sgt bagus dlm pengajaran beliau..seyes! aku juga nk jd sepertinyer. Oleh itu, untuk subjek MORAL..die la IDOLA ku..hehe..
Now, i nk masukkan cikitla nilai moral cikit dlm entry kali nie..
NILAI KERAJINAN
Emm..sume org tau ape itu kerajinan..
simple word, RAJIN..sume org kene rajin untuk dapatkan sesuatu..
seperti aku juge..jujurnyer, untuk capai semua matlamat dan impian ku..aku perlu RAJIN!!
so, cume ape y aku nk sampaikan di sini..aku harap sgt..sem nie, aku mejadi seorang y rajin..rajin y cm ner??
rajin membaca..!
rajin wat assigment awl2..!
rajin minum air masak byk2..!
rajin, rajin, rajin..
rajin nk type something kt blog nie..huhu..hupdate!!
"maisarah, jgn mls2 yer..!!"
ingat sifat RAJIN

No comments: