Saturday, October 31, 2009

INSTRUCTOR CIC 011


SAFETY!
SAFETY!
SAFETY!
Aku rindu suasana CIC011..
serius!
selama lebih 10 hari aku dan geng CIC 011 bertungkus lumus menghasilkan yang terbaik untuk menjalankan program yang Sangat bermakna dalam hidupku..
actually, program nie memberi banyak pendedahan dan pengalaman RECCAN'S yang sangat berguna selain meguji kemampuan diri sendiri. eh, cam promote CIC plak.huhu..
paper pun, aku rindu sangat suasana tue..buat keje same2, tidur same2, mandi sungai same2..
em, aku respect giler kat senior2 aku yang sangat terer bab2 tali dan semua aktiviti CIC. HEBAT Giler diorg! bile aku nk jd cam diorang...huhu..
untuk kawan-kawan CIC..
AKU RINDU.....!!

4 comments:

Anonymous said...

rindu seyh~

Anonymous said...

aku rindu pada orang CIC.. hehe

Anonymous said...

ini adalah lawatan mengejut...huhuhu...

senang je nak jadi power.
.U.S.A.H.A.T.A.N.G.G.A.K.E.J.A.Y.A.A.N.

juliet sara said...

nurthurayya : tau xper~huhu
fazilyahaya : rindu orang cic?huhuhu
qdetactive : yezzzaa!! berilmu berbakti..aik!! huhuhu..motif!