Saturday, October 31, 2009

..aku rindu..

emm..tgh aku duk bosan2 + kerinduan yang x terhingga pada si dia..
terciptalah satu bait sajak kot..tp, yang pasti bukan gurindam.huhu..apo2 je lah..
karya nie ditujukan khas untuk insan yang pernah bertakhta di hatiku..hehe
:) jeng jeng jeng..hayatilah..*hati* :)
hati..
kenapa kau..?
kenapa kau..
merintih...
menangis kesepian??
owh hati..
jangan kau terus berdarah..
mengingati luka dalam..
kerinduan??
kebahagiaan??
kenapa tidak kau buang saja kenangan itu??
jangan kau jilat ludah yang telah di buang!
jangan kau kutip sisa yang terbuang..!
hati..
cintailah yang lebih menghargai..
hargailah yang mencintai..
p/s :hakikatnya, aku rindu orang itu..hadirlah kembali dalam hidupku..:)

2 comments:

budak ciput said...

uii mai..
xpnah agaknye ko ni rindu aku ek??
hehe
^__^

juliet sara said...

ish, ape lak x pnh..selalu aku rindu ko tw..

ramai2 kwn y aku rindu ko la..huhuhu