Saturday, October 31, 2009

1st, 2nd, 3rd exam..

1st exam..

Kaunseling Penyalahgunaan Dadah (SELASA/271009)
~ 8.30 am
~ datang lewat
~ x bersedia
~ nth ape2 yang aku baca
~ x rase langsung final exam (heran aku, xde feel)


2nd exam..
Perkembangan Moral (KHAMIS/291009)
~ 8.30 am
~ x membaca sangat
~ malam tido jer sebab rumate bukak movie..aku xleh study..kuat sangat!
nak ckp, tkt kecik hati..so, baik tidur jer..huhuhu
~ pagi2, dalam kul 6 baru bukak buku..
~ tapi..alhamdulillah..dapat jwb..Objektifkan..OF COS..huhu


3rd exam..

Kaunseling Keluarga (SABTU/311009)
~ 11.00 am
~ baca la jgk..hehe
~ bolehla jwb..
~ kalu aku fokus lebih cikit..40/40 kot. hahaha
~ Yang Ke 3 EXAM BARU AKU RASE FEEL EXAM tue..sebab..
* aku berdebar-debar ari nie..
* sangat takut (serius)
* n...sebab sume kawan-kawan aku duk menghafal sana sini..aku pun duk join
same!hehehe

HARAPAN :
aku harap exam kali ini dapat mengubah pointer aku..bagi la up cikit..! dan untuk exam akan datang aku nak buat yang terbaik! lagi2 BILAZIM..huhu..cuak seyh!



No comments: