Sunday, November 8, 2009

negeri sembilan vs kelantan

GOL!!
ARGhhhhhh..!!
hisHHHHhh!!
ape Rrr...
bosaN AKU!
Bodoh!
lembab~

emmm..tiap kali demam bola, mst aku la org y paling bosan sekali kt rumah..(waktu aku duk umah dulu la..)

mane tak nyer..bukak2 je tv bola, lagi2 bile time abg2 aku ade kt rumah..

start je diorg on tv, mule la aku tarik muka..
huh! sungguh membosankan..

ayah?? jgn ckpla..same jer..

kdg2 aku pikir baik abg2 aku 2 xpyh balik, p la tgk kt rumah diorang sane..kalu diorg x balik, ayah pun xde gengla die nk duk mengadap depan tv tue..tp, ade plak si SUHA. satu2nya adek perempuan aku y minat benda2 nie sume..nth ape2..

hurm..berbalik pada N9 VS klaTE mlm td..aku x tgk lgsung..cm dgr cite, n9 JUARA..
n paling beriyer..kwn2 aku DAK negori SUME tersenyum lebar sampai keleher..

y Klate plak, beriyer wat muke seposen..
tp, itulah realitinyer..kelaka pun ader..semangat negori sungguh!
bguslah..aku suke semangat tue!

sebagai rakyat y hidup di tanah negeri yang tercinta patut berbangga dengan negeri masing2..
tp, y x eloknyer..xperlulah beriyer nk menangisi dan bertumbuk angkara sebiji bola yang x berjaya masuk!
hello..org yang main cm nk mampus, lg di bongok2kan org tue..apola punye manusia..
"cam nie pun ada ka??"

acctually, aku cuma nk bagitau yang aku ni x minat bola..tu je motifnyer..hahahahahha

so, kpd rakan2 y giler bola..lantak korangla nk tertunggang terbalik kerana sebiji bola..huhu..

ape2 pun,

TAHNIAH KEPADA PEMAIN2 NEGORI SEMBILAN!!
TUK klate GAK!! GAMBATE..!

3 comments:

budak ciput said...

yeszzzz.. saya juga tidak minat bola!!
hehe

juliet sara said...

huhuhu..bagus2! ade geng!

Anonymous said...

n9 terhebat!!!!!