Tuesday, November 10, 2009

aku yang bahagia n semakin bahagia~alhamdulillah..




Hari nIE ARI yang cukup membahagiakan AKU..
xtau knp..suke sgt y melamPAU..
myb..sebab cukup tido koT..
MLM td, tdo kul 4:30 am, then bgn jam 10 pg..hahaha..
x senonoh BETOIii..(kalu mak aku tau nie, confirm kene bebel seminggu)

bgn2, mood ELOk jer..
terus kemas BILIK..
yuhuuu..x pasai..
siap mengemas..(buang ape y x ptt menjd smpann, siap2 msk kotak..huhu)
settle sume..
cam biase..p mkn..

balik2 jer..ade someONE anta ANGGur kt aku..
tau2 je aku suke buah TUE..hehe
(ceh!, padahal aku y beriye nk mkn buah tue..nak xnk, terpakse meredah hujan p beli anggur semata2..yuhuu..)
thx cyg..

pas tue..ape lg..
karaoke TIME!!
huhu..
best2..hidup yang sgt membahagiakan..

ptg nie mau joging plak..
berat sudah naik..mau kasi kempis ini pewot..
hehe...

lastly, aku sgt bahagia ari nie..mari kite enjoyyyy!!!
p/s : sejak2 da hbs exam nie..ttb jd x tau nk wat ape walhal keje MTM tue belambak giler menunggu aku..haha

No comments: