Sunday, December 27, 2009

~alhamdulillah..genap 22 tahun~


cerita yang serba ringkas dan ucapan yang cube ku singkatkan..

syukur kepada illahi..dengan menjelangyer 22 disember 2009, genap sudah umurku menjangkau 22 tahun. sekali lagi kepada-NYA jua aku memanjatkan kesyukuran kerana dalam usia yang serba kedaifan di dlm setiap ruang ibadah y di lakukan ALLAH masih memberiku peluang dengan terus memberiku nafas untuk bernyawa di BUMI ALLAH ini..sebagai khalifah yang penuh dengan amanah n tanggungjawab selain terus patuh kepada-NYA.

ALHAMDULILLAH..dengan kenikmatan yang diberikan, aku mempunyai sebuah keluarga yang sgt bermakna di dalam hidupku..

*hubungan kekeluargaan y lahir sejak azali lagi
= mak, ayah, kakak, abang dan adik2ku sekalian..terima kasih di ats ingatan mu sempena 22 disember ini..

*hubungan "kekeluargaan" yang wujud dr hati yang ikhlas mencintai
= kanda..ucapan salam syukran n salam kasih y tidak terhingga kerana sanggup lakukan apa sahaja untuk kebahagiaan dinda..

*hubungan kekeluargaan atas rase sayang dan hormat-menghormati
= cloud9z..sayangku pada semua terletak dalam hati yang tidak bisa berbicara..
= mtm 09/10..terima kasih untuk mlm yang tdk disangka..u all mmg!! aku setia bersamamu..best!
= kpd sume rakan2 y setia ingt bufday aku..dak2 kelas form 6..n nth no sape lg y aku x save..korunk mmg kuingati n kuhargai.

lastly~kepingan memori y masih melekat n terus melekat di sanubariku..

Terima kasih tuk surprise party nie..hatiku gembira tdk terkira..

No comments: